HİZMETLERİMİZ & FAALİYETLERİMİZ
“Kalite bizim işimiz”
ilkemizle Avrupa’da Hollanda’da, Türkiye’de ise, Kayseri, Samsun ve Karaman’da
olmak üzere toplam 4 lokasyonumuzda 150’in üzerinde çalışanımız, esnek ve çevik
iş modelimiz, güçlü teknolojik altyapımız ve benzersiz CRM uzmanlığımız ile hem
Türkiye’de hem Avrupa’da farklı sektörlerde faaliyet gösteren birçok öncü
firmaya çağrı merkezi hizmetlerimizi sunuyoruz. Müşterilerimizin CRM iş ortağı
olarak müşteri hizmetleri, müşteri kazanımı, teknik destek ve tamamlayıcı
hizmetlerimiz ile sadece bir çağrı merkezi olmanın ötesindeyiz!
Gösterdiğimiz tele
pazarlama, tüketici bilgi/danışma ve back office hizmetleri gibi çağrı merkezi
faaliyetlerinin dışında pazar araştırmaları, ürün tanıtımı ve kampanya yönetimi
için saha çalışmalarımız da mevcuttur.
Türkiye'de hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün önde gelen isim Callassist, her fırsatta eşsiz müşteri deneyimi sunar. Callassist bu sektörde 15 yıllık tecrübesiyle, 7 yıldırda Türkiye şubeleriyle Flemenkçe/Hollandaca bilen vatandaşlarımıza iş imkanı sunmaya devam ediyor!
INBOUND
·
Tüketici Danışma / Bilgi Merkezi Hizmetleri
·
Şikayet Yönetimi Hizmetleri
·
Sipariş Yönetimi Hizmetleri
·
Üyelik Yönetimi Hizmetleri
·
Data/ Bilgi Güncelleme Hizmetleri
·
Çağrı Sonrası Arkaplan (Back Office) Hizmetleri
·
Ürünle ilgili sorunları çözmek Ürünle ilgili sorunlar için
servis yönlendirmesini koordine etmek
·
E-posta, Posta Yönetimi (Anında İletim)
·
Telefon, e-mail, gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar;
·
Görüşme kayıtları bir yazılımda tutulmakta
·
Ses Kayıtları alınmakta
·
Çağrı merkezi performansı raporlana bilmektedir.
OUTBOUND
·
Tele Satış
·
Tele Pazarlama
·
Kampanya Yönetimi Hizmetleri
·
Satış Ekibiniz için Randevu Belirleme Hizmetleri
·
Kontrat Yenileme Hizmetleri
·
Müşteri Elde Tutma Aramaları
·
Aktivasyon Arama Hizmetleri
·
Müşteri Memnuniyet Anketi Aramaları
·
Sadakat Programı Hizmetleri
·
Müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak
·
Yeni ürün tanıtımı Memnuniyet çalışmaları
·
Veri Güncelleme Aramaları