HİZMETLERİMİZ & FAALİYETLERİMİZ

“Kalite bizim işimiz” ilkemizle Avrupa’da Hollanda’da, Türkiye’de ise, Kayseri, Samsun ve Karaman’da olmak üzere toplam 4 lokasyonumuzda 150’in üzerinde çalışanımız, esnek ve çevik iş modelimiz, güçlü teknolojik altyapımız ve benzersiz CRM uzmanlığımız ile hem Türkiye’de hem Avrupa’da farklı sektörlerde faaliyet gösteren birçok öncü firmaya çağrı merkezi hizmetlerimizi sunuyoruz. Müşterilerimizin CRM iş ortağı olarak müşteri hizmetleri, müşteri kazanımı, teknik destek ve tamamlayıcı hizmetlerimiz ile sadece bir çağrı merkezi olmanın ötesindeyiz!

Gösterdiğimiz tele pazarlama, tüketici bilgi/danışma ve back office hizmetleri gibi çağrı merkezi faaliyetlerinin dışında pazar araştırmaları, ürün tanıtımı ve kampanya yönetimi için saha çalışmalarımız da mevcuttur.

INBOUND

·         Tüketici Danışma / Bilgi Merkezi Hizmetleri

·         Şikayet Yönetimi Hizmetleri

·         Sipariş Yönetimi Hizmetleri

·         Üyelik Yönetimi Hizmetleri

·         Data/ Bilgi Güncelleme Hizmetleri

·         Çağrı Sonrası Arkaplan (Back Office) Hizmetleri

·         Ürünle ilgili sorunları çözmek Ürünle ilgili sorunlar için servis yönlendirmesini koordine etmek

·         E-posta, Posta Yönetimi (Anında İletim)

·         Telefon, e-mail, gibi iletişim araçları ile alınan çağrılar;

·         Görüşme kayıtları bir yazılımda tutulmakta

·         Ses Kayıtları alınmakta

·         Çağrı merkezi performansı raporlana bilmektedir.

OUTBOUND

·         Tele Satış

·         Tele Pazarlama

·         Kampanya Yönetimi Hizmetleri

·         Satış Ekibiniz için Randevu Belirleme Hizmetleri

·         Kontrat Yenileme Hizmetleri

·         Müşteri Elde Tutma Aramaları

·         Aktivasyon Arama Hizmetleri

·         Müşteri Memnuniyet Anketi Aramaları

·         Sadakat Programı Hizmetleri

·         Müşteriye yönelik özel pazarlama faaliyetleri yapmak

·         Yeni ürün tanıtımı Memnuniyet çalışmaları

·         Veri Güncelleme Aramaları

ÇIK